Помощ, детето ми мрази математиката!
Лекция+работилница
07.03.2020 г., събота
18:00 – 19:00 ч.
осигурен детски кът за участниците в събитието
Джо Боалер от Висшето училище по образование в Станфорд открива, че на въпроса какво изучава математиката, се получават две много различни определения. Една голяма група ученици смятат, че математиката се отнася до изчисления, следване на алгоритми и на процедури за доказателства. Според другата група математиката изучава моделите, тя е творческа, креативна и естетическа наука. Учениците от втората група са тези, които се определят като силни по математика.
Има голяма доза неразбиране какво всъщност изучаваме в часовете по математика. Такова разминаване не се среща при никой друг предмет. Ако сте родител на дете, което все още не познава красотата на математиката, то вие можете да му помогнете в откривателството.
Ще разгледаме различните пътища, по които да свържем изучаваното в традиционната програма по математика с интересите и забавленията на децата и заедно ще създадем конкретни примери как да говорим с децата си за математика, така че те да им покажем нейната полезност.
Подходящо за: родители и учители на ученици в прогимназиална и гимназиална възраст
Водещ: Мариела Станчева, математик и автор на “Наръчник на бунтаря за проваляне на часа по математика”
Капацитет: 60 участника.
За участие и регистрация ТУК.
Пълна програма Фестивал (не)Възможното образование 2020
За контакти с организаторите:
E-mail: kinozaobrazovanie@gmail.com
Телефон: 0898 912365 Нели Керемидчиева/ 0885 981 880 Станимира Иванова